Køb nu, betal senere med Klarna
Fri fragt over kr. 699 (gælder ikke pladskrævende)
Hurtig levering

 

Favoritter
(
0
)
Bag
(
0
/
0:-
)

1. Generelt

Disse generelle vilkår og betingelser ("Vilkårene") gælder, når du som kunde ("Du") laver en bestilling via enghssport.dk og tilknyttede sider ("Hjemmesiden"). Ved køb på hjemmesiden indgås en aftale mellem dig og Enghs Sport AB med adresse Klarälvsvägen 21, 683 60 Ekshärad, Sverige, organisationsnummer er 556869-2684 (“Enghs Sport”). For at komme i kontakt med os på Enghs Sport kan du kontakte os via customercare@enghssport.dk eller telefonisk på +46563-412 40.

2. Bestilling

  • Med henblik på svensk lov accepterer Enghs Sport ikke alt slags køb for personer under 18 år.
  • Når du har gennemført din ordre, sendes en ordrebekræftelse til din e-mail-adresse. I ordrebekræftelsen finder du alle oplysninger vedrørende produkter, pris, fakturering samt leveringsadresse.
  • En købsaftale indgås kun, når Enghs Sport har bekræftet at din ordre er pakket, derfor da vores lager er delt med en fysisk butik, hvilket betyder, at der kan være forskel på lagerantallet. Indtil din ordre er pakket, kan du vælge at annullere dit køb ved at kontakte vores kundeservice.
  • Såfrem der er nogle fejl i ordren, bedes du straks kontakte os via e-mail til customercare@enghssport.dk. • Enghs Sport forbeholder sig retten til endeligt salg samt eventuelle billed- og skrivefejl på vores hjemmeside, såsom fejl i produktspecifikation, produktbeskrivelse eller forkerte priser og prisjusteringer (såsom ændrede priser fra leverandører samt valutaændringer) eller forkerte information om hvorvidt er produkt haves. Enghs Sport forbeholder sig retten til at rette sådanne fejl og til enhver tid at ændre eller opdatere oplysningerne. Såfremt der er indtastet en forkert pris for en vare, du bestilte, underretter Enghs Sport dig selvfølgelig og afventer din godkendelse af den korrigerede pris, inden Enghs Sport fortsætter med at behandle ordren.

3. Levering

  • Vores normale leveringstider er 1-5 dage. BEMÆRK! Ordrer som placeres i weekenden sendes tidligst mandagen efter. Skulle der opstå forsinkelser i selve leveringen (uden at vi giver dig besked om længere leveringstid), bedes du kontakte os på e-mail-adresse: customercare@enghssport.dk.
  • Vi sender vores varer via DHL
  • Forsendelsesgebyr på DKK 69 vil blive tilføjet til alle ordrer under DKK 699, for ordrer over DKK 699 tilbyder vi fragtfri forsendelse undtagen for store varer, hvor der er et gebyr på DKK 499.

Gebyr for ikke-afhentet forsendelse

  • Hvis du som kunde ikke afhenter din ordre på den aftalte vilkår, kommer vi til at opkræve et gebyr på DKK 199. Gebyret er nødvendigt for, at vi kan dække forsendelses- og håndteringsomkostninger, der opstår. Bemærk venligst såfremt du ikke modtager eller afhenter en forsendelse, tæller det ikke som om du har meddelt, at du har fortrudt dit køb.

4. Priser

  • Alle priser i butikken er angivet i DKK, og alle priser er inkl. Moms.
     
  • Vi forbeholder os retten til at ændre priser på grund af prisændringer fra leverandøren, forkert udskrivning i prislisten og uligheder i priser på grund af forkerte oplysninger og forbeholder os ret til at justere prisen. Såfremt der er angivet en forkert pris for en vare, du bestilte, underretter Enghs Sport dig selvfølgelig og afventer din godkendelse af den korrigerede pris, før Enghs Sport fortsætter med at behandle ordren.

5. Fortrydelsesret og klage

  • Ved køb af varer hos Enghs Sport gælder en 14-dages fortrydelsesret altid i henhold til gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Dette betyder, at du har ret til at annullere dit køb ved at underrette Enghs Sport inden for 14 dage efter, at du eller din agent har modtaget den bestilte vare.

5.1. Når du udøver din fortrydelsesret:

  • Du skal meddele, at du fortryder det. Beskeden skal sendes til os customercare@enghssport.dk. I din meddelelse skal dit navn, adresse, e-mail-adresse, ordrenummer og hvilke varer returneringen gælder tydeligt angives.
     
  • Du skal returnere produkterne til os straks og senest inden for de lovbestemte 14 dage.
     
  • Vi sender dig en returseddel, men du afholder omkostningerne ved returforsendelse, der er SEK 69.
     
  • På refusionsbeløbet forbeholder vi os retten til at trække et beløb svarende til værdifaldet sammenlignet med produktets oprindelige værdi, når produktet bruges eller beskadiges.
     
  • Du skal sende din retur med DHL, hvis din returnering leveres til en postagent og ikke sendes direkte til os, accepterer vi ikke din retur.

5.2. Fortrydelsesretten gælder ikke for:

  • Produkter, der er forseglet (forseglet) af sundhedsmæssige eller hygiejniske grunde, og hvor forseglingen (forseglingen) er blevet brudt af dig.
     
  • Produkter, der har karakter af en forseglet lyd- eller videooptagelse, og hvor forseglingen er brudt af dig.
     
  • Skræddersyet produkt, der er skræddersyet specielt til dig eller har et klart personligt præg efter dine ønsker.
     
  • Tjenester, der er afsluttet, og hvor du udtrykkeligt har accepteret, at tjenesten startes uden fortrydelsesret.
     
  • Varer, der kan forringes hurtigt, såsom mad.

5.3. Klager og klager

  • Vi inspicerer alle produkter, inden de sendes til dig. Skulle produktet stadig blive beskadiget eller forkert afsendt, når det ankommer, forpligter vi os til i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning at rette manglen gratis.
     
  • Du skal altid kontakte os for en godkendelse, inden du returnerer en defekt vare.
     
  • Klagen skal sendes straks efter manglen er opdaget.

5.3.1. Hvordan fortsætter du med en klage?

  • Eventuelle fejl og mangler skal altid rapporteres til customercare@enghssport.dk, hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail-adresse, ordrenummer og en beskrivelse af fejlen.
     
  • Hvis vi ikke afhjælper manglen eller leverer et lignende produkt, refunderer vi dig det defekte produkt i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Vi er ansvarlige for returforsendelse for godkendte klager.
     
  • Vi forbeholder os ret til at afvise en klage, hvis det viser sig, at produktet ikke er defekt i henhold til gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. I tilfælde af klager følger vi retningslinjer fra det generelle klagenævn, se arn.se.

6. Betalingsmetoder

  • Klarna Checkout

    Efter identifikation og risikovurdering viser Klarna Checkout de betalingsmuligheder, der kan tilbydes dig. Uanset hvilken betalingsmåde du vælger, er Klarna eller en af ​​Klarnas partnere den, der håndterer betalingstransaktionen, mens det faktiske køb af produktet eller tjenesten foretages direkte af butikken. Produkt- eller servicespecifikke spørgsmål skal derfor rettes til butikken.
     

7. Ansvarsbegrænsning

  • Vi påtager os intet ansvar for indirekte skader, der kan opstå på grund af produktet.
     
  • Vi påtager os intet ansvar for forsinkelser / fejl på grund af omstændigheder uden for virksomhedens kontrol (Force Majeure). Disse omstændigheder kan f.eks. Være arbejdskonflikt, brand, krig, regeringsbeslutning, reduceret eller ingen levering fra leverandør.
     
  • Der tages desuden intet ansvar for ændringer i produkter / produktegenskaber, der er blevet ændret af den respektive leverandør og andre faktorer uden for vores kontrol.

8. Produktinformation

  • Vi forbeholder os ret til at lave trykfejl på dette websted og det endelige salg af produkter. Vi garanterer ikke, at billederne afspejler det nøjagtige udseende af produkterne, da en bestemt farveforskel kan forekomme afhængigt af skærm, fotokvalitet og opløsning. Vi prøver altid vores bedste for at udsætte produkterne så nøjagtigt som muligt.

9. Oplysninger om cookies

  • I henhold til lov om elektronisk information skal besøgende på et websted til informationsformål informeres om, at der bruges cookies. Oplysningerne i cookien kan bruges til at følge en brugers browsing. En cookie er en lille tekstfil, som det websted, du besøger, anmoder om at blive gemt på din computer for at give adgang til forskellige funktioner. Du kan indstille din browser til automatisk at afvise cookies. Flere oplysninger findes på det svenske post- og telestyrelsens websted.

10. Personlige data

  • Ved at handle hos Enghs Sport (Enghs Sport AB) accepterer du vores databeskyttelsespolitik og vores behandling af dine personlige data. Vi beskytter dit privatliv og indsamler ikke flere oplysninger end nødvendigt for at behandle din ordre. Vi sælger eller videregiver aldrig dine oplysninger til tredjeparter uden juridisk grundlag.
     
  • Enghs Sport (Enghs Sport AB) er ansvarlig for behandlingen af ​​personoplysninger, som du har givet os som kunde. Dine personlige oplysninger behandles af os for at være i stand til at håndtere din ordre og i de tidspunkter, hvor du har anmodet om nyhedsbreve eller kampagnetilbud - for at kunne tilpasse markedsføringen til dine individuelle behov.
     
  • Oplysningerne nedenfor er et resumé af, hvordan vi gemmer og behandler dine data i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen (GDPR).

10.1 Hvad er personlige oplysninger?

Personoplysninger er al information, der direkte eller indirekte kan tilskrives en fysisk person.

10.2 Hvilke oplysninger gemmer vi?

For at kunne håndtere din ordre og besvare spørgsmål relateret til din ordre (kundeservice) gemmer vi dit for- og efternavn, adresse, telefonnummer, e-mail-adresse, IP-adresse og købshistorik. Dine oplysninger lagres, så længe vi har et juridisk grundlag til at behandle dine oplysninger, for eksempel for at opfylde aftalen mellem os eller for at overholde en juridisk forpligtelse i henhold til f.eks. Regnskabsloven.

10.3 Retsgrundlag

I forbindelse med et køb behandles dine personoplysninger for at gennemføre aftalen med dig. Marketing, forfremmelser og lignende udsendelser finder sted med dit samtykke.

10.4 Hvilke oplysninger deles og til hvilket formål?

10.4.1 Betalingsudbyder

Når du foretager et køb, deles oplysninger med vores betalingsudbyder. Hvad der gemmes er fornavn, efternavn, adresse, e-mail-adresse og telefonnummer. Hvis du vælger at betale med faktura, gemmes også betalingsudbyderens socialsikringsnummer. Oplysningerne gemmes for at gennemføre købet og for at beskytte parterne mod svindel. De betalingsudbydere (betalingstjenester), som vi bruger, er: Klarna.

10.4.2 Fragtfrima

For at levere dine ordrer og gennemføre vores aftale skal vi dele specifikke oplysninger med rederiet. Det, der deles med rederiet, er fornavn, efternavn og adresseoplysninger til levering. E-mail-adresse og / eller mobilnummer kan også deles med rederiet til underretning. Rederierne vi arbejder med er: DHL.

10.4.3 Nyhedsbrev

Hvis du har valgt at abonnere på vores nyhedsbrev, deles dit fornavn, efternavn og e-mail-adresse med vores nyhedsbrevsudbyder. Dette er for at kunne holde dig opdateret med information og tilbud til markedsføringsformål. Vi bruger GetANewsletter til at sende nyhedsbreve.

10.5 Ret til adgang

Du har ret til at modtage uddrag fra alle tilgængelige oplysninger om dig hos os. Uddrag leveres elektronisk i et læsbart format.

10.6 Ret til rettelse

Du har ret til at bede os om at opdatere forkerte oplysninger eller supplere ufuldstændige oplysninger.

10.7 Retten til at blive glemt

Du kan til enhver tid anmode om, at oplysningerne om dig slettes. Der er få undtagelser fra retten til sletning, f.eks. Hvis den skal bevares, fordi vi skal opfylde en juridisk forpligtelse (for eksempel i henhold til regnskabsloven).

10.8 Ansvarlig for databeskyttelse

Enghs Sport (Enghs Sport AB) er ansvarlig for opbevaring og behandling af personoplysninger i onlinebutikken og sikrer, at reglerne følges.

10.9 Hvordan vi beskytter dine personlige data

Vi bruger industristandarder som SSL / TLS og envejs hash-algoritmer til at gemme, behandle og kommunikere følsomme oplysninger såsom personlige data og adgangskoder på en sikker måde.

11. Ændringer af de generelle vilkår og betingelser

  • Vi forbeholder os ret til når som helst at foretage ændringer i vilkårene. Ændringer af vilkårene vil blive gjort offentligt online på hjemmesiden. De ændrede vilkår betragtes som accepteret i forbindelse med ordrer eller besøg på hjemmesiden.

12. Bestridelse og lovvalg

  • I tilfælde af at en tvist ikke kan løses efter aftale med virksomhedens kundeservice og kunden, kan du som kunde henvende dig til Generalklagenævnet, se arn.se. For beboere i et andet EU-land end Sverige kan man indgive klager online via Europa-Kommissionens tvistbilæggelsesplatform, se http://ec.europa.eu/consumers/odr
     
  • I tilfælde af en tvist følger vi afgørelser fra ARN eller det tilsvarende tvistbilæggelsesorgan.
     
  • Tvister vedrørende fortolkningen eller anvendelsen af ​​disse generelle vilkår og betingelser skal fortolkes i overensstemmelse med svensk lov og lov.
Produceret af: Wikinggruppen

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn